1. Loo klassi kausta endanimeline kaust.
File Explorer (failikaust) - klassi kaust - avaleht - uus kaust - enda eesnimi - kliki vasaku hiirekahviga tühjal kohal.
2. Jutu kirjutamine.
- leia avakuvalt Word;
- ära muuda sätinguid;
- meenuta, kuidas me koostasime arvuti- ja internetikasutuse reegleid, selleks vaata blogi esimesi sissekandeid;
- kirjuta jutt sellest, kuidas meil sai valmis hulk reegleid, teksti pikkus peaks olema vähemalt pool lehekülge;
- salvesta tekst omanimelisse kausta, failinimeks pane: reeglid_sinu eesnimi.
3. Kui tekst on trükitud, võta kõrvaklapid, vaata videot!, tee oma tekstis vajalikud muutused.
4. Leia arvutiteemaline foto pildikogust 1 või pildikogust 2, kus on pildid vabaks kasutamiseks. Ava foto uuel vahelehel, kopeeri pilt ja kleebi oma jutu pealkirja alla.
4. Leia arvutiteemaline foto pildikogust 1 või pildikogust 2, kus on pildid vabaks kasutamiseks. Ava foto uuel vahelehel, kopeeri pilt ja kleebi oma jutu pealkirja alla.
5. Kui jutt on valmis ja salvestatud omanimelisse kausta, siis saada see jutt e-kirjaga aadressil seller.mai@gmail.com.
Nüüd võid mängida.
Kui mängu avades näed tühja välja ja selle keskel pusletükki, siis kliki sellel ja vali nupp: Luba.
a. Leia klaviatuurilt tähed.Nüüd võid mängida.
Kui mängu avades näed tühja välja ja selle keskel pusletükki, siis kliki sellel ja vali nupp: Luba.
b. Leia täht.
c. Püüa tähti.
d. Pane märgid klaviatuuril õigesse kohta.
e. Trükkimine 10 sõrmega. Harjutamine.
f. Harjuta trükkimist 10 sõrmega (online).
g. Mänge.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar